چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۴۴۵
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز برای حفظ و تقویت پایه‌های نظام اسلامی همان وحدت کلمه و انسجامی که ملت ایران با رهبری امام راحل در زمان پیروزی انقلاب اسلامی داشتند لازم است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز سه‌شنبه در نشست با مدیران فرهنگی استان بوشهر افزود: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمن همواره به بهانه‌های مختلف و با توطئه های زیادی برای ضربه زدن به این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است وارد عمل شده اما بصیرت و پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی باعث شده هر بار این دسیسه‌های دشمن نقش برآب شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی با اتحاد و انسجام فراز و نشیب‌ها و توفان‌های زیادی را تاکنون پشت سر گذاشته تا به این موقعیت‌ها رسیده و امروز به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته می‌شود.

ایرانی یادآور شد: انقلاب اسلامی امروز با هجمه‌های سنگینی از طرف استکبار جهانی، منافقان، معاندان و سلطنت طلب‌ها روبرو است و زخم خوردگان از ملت ایران با دورغ و شایعه  پراکنی مسائلی که واقعیت ندارند را با هدف ایجاد شک و تردید با تیترهای سنگین علیه نظام جمهوری اسلامی منتشر می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ملت ایران از نداشتن آزادی اجتماعی و فردی، اختناق و به یغما رفتن ارزش‌ها خسته شده بودند به همین دلیل با ایجاد جرقه ای از سوی امام راحل همه انقلاب را درآغوش کشیدند و در این راه نیز جان‌های زیادی نثار شد که همه این خون‌ها امروز مایه برکت این انقلاب شده است.

ایرانی بیان کرد: هرچند ایادی استکبار از جمله منافقان کور دل که عددی هم نیستند همواره علیه انقلاب اسلامی توطئه ها کردند اما اعتقاد ملت ایران باعث شده این نظام و انقلاب همچنان با عزت و اقتدار پابرجا بماند.

به گفته ایرانی کسانی که به این کشور و مردم طمع دارند امروز جنگ را سر سفره ملت ایران آورده و اقتصاد را به عنوان یک پایگاه علیه ملت به کار می برند و دشمن در تلاش است با تحریم‌های مختلف موجب ایجاد نارضایتی در کشور و رویگردانی مردم از نظام شود.

وی با اشاره به اینکه به طور یقین ملت ایران با مقاومت تمام نقشه های دشمن را نقش برآب خواهد کرد یادآورشد: استقلال از دست رفته و تحقیر ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل، رهبر معظم انقلاب و برکت خون شهیدان امروز به عزت تبدیل شده است و به طور یقین این فشار و جنگ اقتصادی به شکست تبدیل می‌شود.

ایرانی افزود: انقلاب اسلامی امروز دین باوری، اخلاق مداری و صلح و دوستی و بسیاری از واژه‌های دیگر از جمله شهید و شهادت را وارد ادبیات سیاسی کرد و جامعه جهانی به اخلاق برگشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر